sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Normali viikko :)

Hei!

Viikko on vierähtänyt aivan normaalisti.. Olen kuitenkin viikolla kirjoittanut luonnospostauksia, jotta kun asiaa ei ole niin voin laittaa sellattisen.. Mut siis ihan normaali viikko takana.. Viikonloppu... Ei mitään suunnitelmia ollut viikonlopuksi, enkä mitään ole tehnytkään.. Nää viiikonloput ei kyllä ole mua varten! Mä tarvitsen jotakin tekemistä! :)


Keskiviikkona mulla oli kemian koe, jonka luulen tällä kertaa menneen paremmin.. Tosin tämä on tosia hassua, että kävimme juuri asioita, jotka tulevat KE5 kurssilla lukiossa.. no mä olin netistä kattonu sen kurssin opetusvideoita, jotta koe menisi paremmin!

Mä kuitenkin yritin täysin, mutta en mä kuitenkaan ala pingotta... munhan piti höllätä tää vuosi.. mutta siltiki mä stressaan koko ajan.. toki eri asioista kuin suomessa... Teenkö mä jotain väärin perheessä, saanko koskaan kavereita.. yms..

Ja matikassa meillä on aiheena integraalilaskentaa ja se tulee ilmeisesti MAA10 kurssilla.. Eli se tulee vähä  niinkö toisesta korvasta sisään, mutta samalla sekunninmurto-osalla ulos! :D ihan täysin ohi menee, ja siski matikan tunnit ovat tällä hetkellä äärimmäisen tylsiä!

Ja elkää ihmiset huoliko, on tännekkin tulossa talvi! Ilmeisesti etelä-saksassa on nähty jo lunta, mutta me ei! Mutta tällä viikolla parina aamuna oli jo kuuraa maassa! Mä olin ihan jäätyä! Mä en tiijä mikä tää mun ongelma on.. mul on täällä kaiken maailman villapaidat, talvitakit, villasukat ja talvikengätki jalassa, mut mä oon ihan jäässä! Ja kaiken lisäksi oon varmaa ainaki yli kuukauden käyttäny jo  mun huopalapasia! Niistä mä voisin laittaa kuvanki.. nimittäin niistä mä oon  kyl saanu iha tuntemattomilta kommenttia ja katseita! Mä saatan kävellä normaalisti mun huopalapaset kädes, nii kaikki vastaan tulijat kattoo niit ja monet on sillee et Handschuhe.. Hah :D eli siis käsikengät:DD eli käsineet! 

ne mä kyl pakkasin mukaan heti suomesta lähtiessä jo! :D

Ja jouluaattoon on enään tasan kuukausi!! :)


Tässä aamulla kouluun lähtiessä otin pari kuvaa kuuraisesta saksasta! :)

 Sit joku oli tehny tollasen pulpetille! :) <3
 Minä ahkerana Saksan tunnilla! :DDD No oli viiden minuutin välkkä! :D

 Ja sit vielä näistä saksan sälekaihtimista kuva! Eli tääl ei oo sälekaihtimia vaan ikkunan ulkopuolella olevat metalliset rullaverhot jotka toimii sähköllä! Meidän talossa ei kylläkään ole! Mutta koiran kanssa iltalenkillä päätin ottaa kuvan, ku näytti vähä hauskalta, ku tuolla ollaan rupeamassa nukkumaan! Kaikki verhot oli kiinni! :D

Ja sit oli yhteen postaukseen tullu kysymys että kenen kaverin kans viimeinen ilta.. 

Mä käyn läpi koko viimeiset kolme päivää! ( Mä ainaki muistelen, että ne meni näin!) Eli Perjantai 2.8.. Kävin päivällä vielä hoitelemassa hampaita lääkärissä ja ja äpteekissa ja vielä hyvästelemässä työpaikalla työkavereita ja sellasta! Illalla menin neljänsuoran keikalle, jonka oli yksi perhe järkännyt meidän paikkakunnalle Pulkkilaan.. SE on pitkä juttu.. Mutta kuitenkin olin siellä yhden parhaimmista kavereistani kanssa eli Niina <3... Ja meille oli omistettu Neljänsuoran siipirikko kappale.. Joka soitettiin illan viimeisenä kappaleena! :) <3 Ja siis mä pidän tätä vimeisenä iltana kavereitteni (kaverini) kanssa! Lauantain nimittäin meni pakkaillessa ja siskon rippijuhlia laittaessa, jotka olivat sunnuntaina 4.8... Silloin piti kaikki viimeiset asiat vielä tehä ja laittaa kaikki matkatavarat valmiiksi! Sitten sunnuntaina juhlimme rippijuhlia, jonka aikana joskus 5 aikaan (muistaakseni) poistuin paikalta mummon ja pappani kanssa.. Kävin vielä mummon ja papan kanssa hyvästelemässä isäni ja he veivät minut ylivieskaan rautatieasemalle! Siitä lähtikin sitten minun matkani kohti saksaa! Junalla siis menin tikkurilaan ja sieltä lentokentälle bussilla! Lentokentällä olin hieman jälkeen puolen yön.. Junassa takanani istui äiti ja tytär, jotka olivat lähdössä lomamatkalle ja heidän kanssaan minä sitten menin lentokentälle ja henggailin koko yön heidän kanssaan! Eli koko sunnuntain ja maanantain 4.8-5.8 yön olin hereillä... Ja sitten muistaakseni meidän saksaan lähtijöiden tapaaminen oli lentokentällä 05.30 tai jotain vastaavaa, mutta kuitenkin! Koko aamun kaikki työntekijät toivottivat hyvää huomenta, mikä tuntu tosi hassulta koska tuntui, että oli ilta.. Mä kyllä olin aika sekasi jo siinä vaiheessa! :DD Ja sitten vielä Saksan ja suomen aikaero teki vielä yhden tunnin lisää valvomista... JA aamulla me hampurissa matksteltiin vähä kaikilla välineillä ja mun oli kyl niin huono olo.. joka paikkaan sattu, varsinki selkään ku ei ollu nukkunu..Mut jossain vaihees päivää mä olinki löytäny paikkani sängystä! Mut se viikko meni kyl tosilla vähillä yöunilla ku hengailtii aina myöhää muiden vaihtareiden kanssa.. :D

Et sellane vastaus! :D eli lyhyesti näin viimeisenä kavereistani Niinaa! :) (ainakin väittäsin näin) :DDD

-Marjo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti