maanantai 9. syyskuuta 2013

Yli kuukaus jo!

Mähän oon tosiaan ollu täällä jo yli kuukauden!
Mut tuli kyl sinä päivänä ku tuli kuukaus täytee nii eri mielin tiloja! Se oli ehkä kauhein päivä täällä!
Välillä tuntu nii siltä et mihi se aika on täääl kadonnu haluun sen takas et ku enää ei oo ku 10 kuukautta jälellä! Mutta joo!
 Mä lupaan alkaa kirjottaa useemmin ku enää ei muista mitä piti sanoo! Mut viime viikko oli sellai vähä kauhee et mä puhuin paljo englantii toisinaan, ja se jää vähä päälle... Nii tuntu, ettei oppinu saksaa, mut nyt on taas uus viikko edessä!

Nyt ei oo oikee sellai mitää sanottavaa, mut viikonloppuna tuli kokeiltua näiden menoa diskossa! Tosin noh siel osa joi osa ei! Ja en kyllä nähny sellai tyttöjen juovan hirmusti et se oli vähä niinkö poikien juttu!
Tässä tulee nyt vaa vähä kuvia niinkö!

oli niin kiva keli et teki mieli vaa kuvaa! Siis viime to-su oli sääennusteissa luvallu vajaata 30 eli oli ihanaa! :)
 Mun uudet jalkapallokengät jotka ostin hampurista!
 Ja tää reppu! Mä rakastan! Aluks olin ostamassa vaaleenpunasta mut päädytti tähä! Ja tääl ei ihmiset tiedä tota merkkii.. Ku kerta mä tiijän nii pitäs näidenki!

 Ja mä niin oon halunnu osaa tehä rubiikin kuution! Nyt se menee! JA tämä tyttö on nii onnellinen! onneks mun perheeltä löyty toi!


Ja tivolissa pikkusiskon kanssa!
 Torilta ostin itselleni lukemista! Vähä inspiraatiota ku se kielen opiskelemisen halun on vähä jossai hukassa!

 JA tämä hauska! Pesäpallon peluu ohjeet Saksaksi! Juu meil on projektiviikko ja mä oon urheilus ja mun piti tänää opettaa suomalaisen pesäpallon peluuta! Tosin voitiin vain harjoitella koska keli oli kauhee eikä voitu pelaa ulkona ja sisä halli on liian pieni! Mut kyllä mun ryhmälle on täysin selvää miten pesäpalloo pelataan ja mikä on sen historia!

Tän mun perhe jo osti aiemmin mulle, mut tätäki mä oon tehny! Just sopiva mulle! no oikeesti aika helppo! :)
 Siin on tehtävä esimerkki! :D

Ja tosiaan ku on projekti viikkko niin mulla on vaa urheiluu koko viikko! Esim joillain on projekti et ne kalastaa joka päivä! Mut tosiaan näytti vähä olevan ainaki joillain pojilla  vähä oma meininki tällä viikolla ku ne sano et ei oo samanlaisii sääntöi tällä viikolla, ku normaalisti! :D

Ja terveisiä vaa äidille et sun lähettämät salmiakit on iha kohta syöty jo vaikka toissapäivänä tulivat! Täällä tule laatikkopostit myös lauantaisin! Ja kommentoikaa ja laittakaa kysymyksii, mä en voi tietää mitä te haluaisitta lukee ja tietää ;)

Ja terkkuja kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti