maanantai 2. kesäkuuta 2014

pääsiäinen päivään 22. päivään huhtikuuta asti

Heipsan!

Mä vien teidän ajatukset niinkin kauan ajassa taaksepän kuin huhtikuun puoliväliin! ;)
Tässä siis tulee loman loppuosa vielä!! :) Meillä oli siis pääsiäisloma melkein kolme viikkoa pitkä. Päättyi valitettavasti jo 22. päivä huhtikuuta! :)
also..

Torstai.. Hampurissa hetki oltiin ja söin siinä sitte Fisch and Chipsejäki. Mutta kotiin ajettiin siis isosiskoni poikaystävän kyydillä!! Voin kertoo, että kyllä silmät loisti ku näin sen auton!! Mä pääsin sellasen ihanan hienon BMW kyytiin. Mikä ois ollu vielä parempaa!?? Hampurissa oli ruuhka(niinkö saksassa aina) siis Autobahneilla, ne on aina ihan täynnä ihmisiä!!  ja sit meijän piti vähä painaa kaasua et oon siellä meidän kirkon näytelmässä ajoilla tai se oli sellanen lauluesitys sellaselta ryhmältä. Se oli aivan huikee. Mut sitä ennen annettiin vähä kaasua ja ajetttii autobahnilla 220km/h. Pikkusen loisti mun silmät!! Mä niin rakastan BMW:eitä ja niillä lujaa ajamista.!!!

No sitten pääsiäisenä me syötiin hienoja aamupaloja ja mun isosisko oli mun luona kylässä!
Sitte vähä grillailtiin!

Ja tietenki perhe potretti ku vihdoin oli koko perhe koolla!! <3 Eli tässä on mun rakas perhe! 
<3
Sit ihan vaan pari kuvaa musta!

Pääsiäislahjoja. Mut ei niitä noin vaa annettu ne piti ettiä puutarhasta!! Voi mä niin kuvittelin et löydän mun lahjat nopeesti. Siis kaikkien lahjat oli piilotettu puutarhaan, eikä ne todellakaan ollu aina niin isoja!! Ja siinä ei kestäny 10 minuuttia niinkö kuvittelin vaa siinä kesti 2 tuntia et olin löytäny ne!! :D
Paljo vieraita tai siis äidin veljet ja vanhemmat oli koolla. Kyllä me aika paljo oltiin siellä!! :)


Sit no lomalla käytiin me vielä Bremenissäki vähä vielä shoppaileen!! Mut siinäpä se mun pääsiäisloma meniki!!

JA sitten sellaista ilmoitusasiaa, et tämän viikon jälkeen ei kannata enää mulle mitään lähetellä tänne saksaan koska olenhan enään perheessa kolme viikkoa, ja sit voi käydä et ne ei saavukkaan ennen sitä tänne. Koska sen viimeisen viikon vietän Berliinissä. Eli pyydän teitä lähettämään postia tällä viikolla, jahka edes aiotte!!

JA hyvää kesälomaa teille sinne ja onnitteluja valmistuneillekki!! Mun äitiki on lisävalmistunut Erityisopettajaksi tietääkseni!! ;)

Mulla on vielä kaksi viikkoa koulua sitten yksi viikko työssä harjoittelemista(näillä näkymin) ja sitten vika viikko Berliinissä ja sitten tulenkin kotiin!! Kuukauden päästä olen jo omassa sängyssä nukkunut!! ;)

Hyvää kesälomaa teille sinne Suomeen!! Kohta se ooon minäki siellä, eli nauttikaa vielä päivistä ilman minua!! ;)

-Marjo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti