perjantai 17. tammikuuta 2014

Puolet vuodesta takana, toiset edessä

Hei!

Tänään olen viettänyt vaihtovuottani 165. päivää. Tai no se 165. päivä oli eilen ja tänään kalenteri näyttää että on seuraavat 165 päivää jäljellä! :)
Eli puoliväli! Mä en tiiijä mitä muiden laskurit näyttää, mutta mä olen oikeen jokapäivälle merkannut kalenteriin kuinka monta päivää on mennyt ja kuinka monta jäljellä ja se näyttää näitä lukemia!! :)

Mutta nyt siis ihmiset, ei ole enään kuin saman verran odotusta edessä, kuin mitä on takana! Kyllä mä kohta tulentakaisin, mutta luultavasti nämä päivät menee nopeamapaa!! Vaikka ei sitä jossain vaiheessa enään niin toivoisikaan!! :) Mutta mä toivotan teille hyvää viikonloppua, kun minä lähden kohti Kölniä!!! ;) Toteuttamaan unelmaani!! :) <3 

Sydämmellisiä terveisiä Marjolta!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti