tiistai 1. lokakuuta 2013

Lomaah!

Hellurei, heipä hei, hellät tuntee!

Mul nyt ei ihan hirveesti oo asiaa. Normi päiviä täs vietetty! Ja no sellanen on et vielä mä huomaan kuinka vastaan tulijat kattelee ain päästä varpaisii. Yhtenäki aamuna menin kouluu nii melkein joka ikinen vastaan tulija katteli! Ja mul käy historian tunneilla sellai et mun ope yrittää keksiä mulle aina tehtävää ku en voi tehä samoja ku muut ku se on ihan utooppista. No tähän asti olenkin tehnyt tunneilla sellaista tehtävää, että ope antaa kuvan, ja minä kirjoitan paperille saksaksi mitä kuvassa nään! :D

Ja no tänä vuonna mä en mee octobeer festivaaleille, vaikka se suuri unelmani on ollutkin, mutta sitä katotaan sitte seuraavana vuonna! ;)
Jaja mä oon hoksannu et jalkapallosta on tullu tosi suuri osa mun elämää! Mut ei haittaa yhtää! Mun viikonlopun menotkin määräytyy jalkapallon mukaan yleensä! :D ja eilen kävin ostaa säärisuojat ja hyvällä tuurilla mä pelaan pelissä jo tässä kuussa! :)
Ja nä tänään pidin ekaa kertaa luokan edes esitelmää. Enkun presentaation, ja mä hikoilin ja varmaa olin iha punane! mua jännitti ihan sikana! 

Jah, noh tänää mul oli 3 vapaatuntia.. Marjo tekemässä koulutehtäviään aulassa, kännykän kanssa. Siihen tuli sit yks ope ja sano et se haluais kännykän multa nyt.. :( sehän on säännöissä, että siinä toisessa rakennuksessa ei käytetä kännykkää!) Kyllähän olin hyvin tietoinen asiasta, mutta esitin siinä tyhmää et miks jne.. Siinä tovi puhuttiin miehen kanssa Ihan niitä näitä, biologiasta puhuttiin hän vähän selittikin biologiaa siinä mulle, kemian läksyistä perheestä yms, siinä hän saikin tietää että olen vaihto-oppilas ja opiskelen tässä koulussa ja käytän kännykässä sanakirjaa! Loppujen lopuksi kävi niin, että mies sanoi, että voin aina mennä hänen juttusilleen ja saan pitää kännykkäni ja ainakun joku opettaja tulee sanomaan että pitää antaaa kännykkä pois (siis jos käytän sitä), niin saan sanoa että Herra pläpläplä sanoi, että minulla on lupa aina käyttää kännykkää! :) Helppoa, eikö? ;) 

Tosin mielestäni olen ollut aina hyvä suustani! :D
Mutta sovimme miehen kanssa etää puheluita en tee kouluaikana!

Ja kotiin palattua sainkin tietää, että tämä mies oli koulun pomo! :) :DD
Huvitutti vähä! :D

Ja tässä muutama kuva. Täällä on tosiaan kauniit ilmat vieläkin, mutta kylmä! Aamulla tuntuu et jäätyy kuoliaaksi! 

eiliset kemian tehtävä! Eka oikee tehtävä kemiasta, siis kotitehtävä minkä tein ihan ite! siis ei oo toi mut liitty asiaan!

 Ja maisemat koulusta lähdettyä! Kylmä oli mutta kaunista! KAikki kuvat matkan varrelta


 Tyypillinen talo täälläpäin. Ja omalaatuiset pensaat

 Ja kotona! Meidän koira tykkää nukkua! :D



JA sellainen tiedotusasia on, että tämän ja ens viikon aikana ei tule yhtään tilapäivitystä, joten on turha käydä katselemassa! Syytä en voi kertoa vielä, mutta tulette sen kyllä vielä tietämään! ;)

Tschüs!

1 kommentti:

  1. Heippaa! Tosi mukava aina välillä käydä kattoo että mitä sulle sinne Saksaan kuuluu, ja on tietty myös tosi kiva että viihdyt siellä. Tuo sun "kotiseutu" on kyllä tosi kaunista, meinaa ku siellä on vielä nii vihreetä ja aurinkoistaki. :)

    VastaaPoista