tiistai 7. toukokuuta 2013

Ambassador-stipendiaattien tapaaminen sekä Yfun valmennusviikonloppu


Heips! Elikkäs mä tos tiistai iltana lähin junlla kohti Hämeenlinnaa viettämään omaa lomaa :) Hämeenlinnas olin kavereideni kans ja tos onki kuva ku olin turistina Hämeenlinnalla :)


Minä Hämeen linnassa :)
Sit ku olin viettäny Ti-To loman Hämeenlinnas nii menin helsinkii torstai-iltana :) Olin tokaa kertaa elämässäni Helsingis ja oli aiva mahtavaa :) Mut jopa laitettii yksi shoppailee sinne :D ja sit Kampissa oli sellane naine joka laitto hiuksii ja se laitto tollaset kiharat.. Ne oliki sit mulla Torstai-illan ku mä tapasin muita stipendiaatteja.
 Siin on meidän Stipendiaatit, jotka on lähdös Saksaan ensi vuodeksi :)



Me kaikki stipendiaatit siinä on siis 4 Saksalaista, jotka on tällä hetkellä Suomessa Ambassadorstipendiaattina. :) Yks Saksalainen siis uupui, sillä hän oli Saksassa leikkauksessa :(

 Lähdimme siis perjantaina Lahteen kaikkien näiden ihanien Stipendiaattien kanssa tsekkaamaan yritys, joka on lahjoittanut meille Suomalaisille meidän Ambassador stipendit. :)








Heillä oli ihan omat Piparinsakin :DD
Ja minä ihanan näköisenä, kun käytiin tutustumassa tämän yhtiön ihan tehtaaseen.heh :D



 No sit Lahdesta jatkettii matkaa Tampereelle ja sieltä edelleen Virroille, jossa leiriviikonloppumme oli :)Tampereella me suomalaiset hetken shoppailimme ja sitten lähdimme Virroille.

Virroilla oli tollane ihana tuoli, josta oli pakko ottaa kuva :D

Siis me oltiiin Virroilla pelkkien ohjaajien kanssa me viisi perjantaina. Katottii lätkää ja sitä rataa :D
Innolla ootin jo lauantaita ku sinne tuli 150 vaihto-oppilasta. Vähä oli paljo sakkia :)

Siin onki kuva ku me kaikki suunnilleen olla tollasessa pienessä huoneessa :)

Viikonloppu meni todella hauskasti. Siellä tutustu tosiin moniin uusiin ihmisii ja meillä oli vähä vaikeuksia saada selvää mitä toiset puhu, ku kaikilla oli vähä omanlainen murre :D

Ja me syötii kyllä koko ajan! Ja siellä oli tosi hassua ku todella moni oli ruotsin saksan tai englannin kielisestä koulusta nii oli vähä hassua :D


Leirillä kyllä kerrottiin kaikenlaista tarpeellista tietoa lähtemisestä ja elämisestä ja hauskaa kuiteski oli! :) viikonloppu oli aika tiivis et omaa aikaa siellä ei oikeastaa ollu mut ei se haittaa, mut kyllä sen jälkee väsyttiki! :D Todella hauskoja entisiä vaihto-oppilaita oli pitämässä tätä meille. Mut vähäkö nyt ootta et pääsis jo lähtee ja ku tietää et Saksassa me tullaa näkee noiden vaihtareidenki kanssa ainaki joidenki :) Vähäkö ootan. :) Mut todellaki vaihdosta tulee sen rahan arvosta mitä oon siitä maksanu! :)
Meillä oli Sunnuntaina englannin kielinen luentokin tutustumisesta, jossa me oikeastaan puhuttiin kielillä ja pelattii pelejä :) Ja aurinko kyllä paisto kaikkina muina päivinä paitti Sunnuntaina! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti