maanantai 29. huhtikuuta 2013

Heipä hei!

Nyt se tapahtu! Mä sain eilen mun Host-perheeltä sähköpostin. Mä ootan mun lähtöö tosi kovasti. Mä en malta enää oottaaa... Mun Host-perheeseen kuuluu 3 siskoo ja vanhemmat ja koira, kissa ja marsu. Yks noista siskoista lähtee ens vuodeksi Norjaan ja mä saan sen huoneen niiden talosta. :) On tosi hassua aatella et nyt mä lähen sinne oikeesti. Mut mä oon tässä vaiheessa tosi onnellinen, mun perhe vaikuttaa niin mahtavalta. Mä tuun asumaan ihan Pohjois-Saksassa, paikkakunnassa nimeltä Tostedt. Siellä on wikipedian mukaan n. 13-14 tuhatta ihmistä. Ihan kivan kokonen :) ja 35 min kestää mennä Hamburgiin.

Mä oon oottanu koko viime viikon et millonkahan se perhe tieto tulee.. Must vaa Sunnuntaina tuntu et nyt varmaa on tullu sähköposti Host-perheeltä (ainaki nii mä toivoin).. Hah :) sit siellähän se oli :D mä pompin ja hypin et jes mulla on nyt perhe :) Oooon niiin onnellinen :))

Noh tosi paljo mä ootan tän viikon loppuakin :) Meen Helsinkiin perjantaiksi, jossa tapaan kaikki Ambassador-stipendiaatit, jotka menevät ensivuodeksi Saksaan ja Saksasta tulleet stipendiaatit, jotka ovat nyt Suomessa. Siis tosiaan olen itsekin saanut Ambassador-stipendin saksaan ja lähden sinne siis Ambassador stipendiaattina. :)

Lauantaista Sunnuntaihin on virroilla ensimmäinen koulutus ja ootan sitäkin todella innolla. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti