lauantai 25. toukokuuta 2013

Normi Lauantai

Hepsan!
Aattelin tänää kirjottaa vaikkei tää ny mitenkää mun vaihtovuotee liitykkää :)
Mut kiva tällai normi päivä täälläpäi :)
Päivä alko sillä et alettii raivaa tilaa meijä kesäasunnolle ja sillai :)
Tän jäkee mä paistoin meijä pihakeittiös muurinpohjalättyjä ja oli hyvää namnam <3
Sit me lähettii käymää serkkujen luota hakee jotai tukkeja siihe rakennusmaalle :)
Ja sit tietty siel oli ihana Kummipoika <3 

ja ne oli ostanu tällasen ihanan selänvenytys laitteen ja oli mahtava <3
Se oli oikeesti tosi hyvä :)
Mun ihanat siniset shortsit joista kukaa muu ei tykkää ku mä ja mä nii rakastan noit ne on nii ihanat :D


Sit mä kävin moikkaamas siel myös meijä Ex-hevosen kamuja
Missi :)


Ja Möykky tää on kyl höpsö polle :)


Ja erittäin fiksu Aatu :)
Se ei oikeesti oo noi laiha miltä se kuvassa näyttää, pitää vaa laihistella kuvas ;)


No sitte serkkujen käynnin jälkeee mä tein meille ihanat mansikkapirtelöt ja sillai :) Sit me jatkettii ilt
taa ja käytii juoksee perheen kans yhessä ja sitte saunottii :)

Täs on vaa kiva kuva ku yhtenä päivänä hain pyykkejä pihalta nii pikkusisko päätti yllättää kivalla yllätyksellä <3

Ja no otimpa tänää muutaman kuvan kasvien kasvatushuoneest :)
Salaatteja :)

 Herneitä
 Ja tomaatteja :)

 Siinä se mun päivä sitte oliki ja näin hauskaa loppuviikonloppua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti