perjantai 24. toukokuuta 2013

Viimeset päivät koulussa! JEE! :)

Voih ihanaa! 

Siis ajatella viimeset päivät koulussa. 6 päivää enää ja 4 koettä jäljellä. 

'
Kuvaa en kyllä oo itte ottanu mut pakollinen postaus :)
Mut vähäkö kiva ku ei tarvii opiskella enää paitsi vähä Saksaa ;)
Sitte pääseeki jo tekemään koko kesän töitä <33, että saa rahhaa mahollisimman paljo.
Tää on nyt kyllä tosi siistii. Mä ootan kesää kyllä tosi kovasti :) pääse ottaa aurinkooki ja sitte tos 7-9.6 tulee kaks puolalasta meille yötä. Meillä täällä pikkukylässä on sellanen vaihtoprojeksi et nyt kesän ekalle viikolle tulee 14 puolalaista ja niille on järjestetty ohjelmaa koko viikon ajaksi. Viikonlopun he viettävät sitten perhemajoituksessa. Tää sama porukka lähtee Puolaan ensi keväänä. Tosin ilman mua :( Tän projektin on siis kustantanu EU. 
Tuossa on tuo kaupunki (tai no aika pieni se on kaupungiks tyylii 4 tuhatta asukasta sielläki vaa) mistä ne on tulossa(siis ainaki mun tiedon mukaan). Se oli joku Toszek. :) Jos tosta ny erottaa kaks pilkkuu nii toi vasemmanpuoleinen on oikeemmalla paikalla. Tuossa oon siis Puola! :D



Mut mä tajusiin et mä ennoo ees lähös oikeesti yksin sinne Saksaan ku sinne menee paljo muitaki :) JA ku tietää et on sielun tovereita siel nii vähä mahtavaa. Vaihtareitten kans tajuu vaa kaike nii samalla tavalla ku kaikki on samassa tilanteessa. Ulkopuoliset ei todellakaa ymmärrä kaikkee. Mut ku tietää et mä voin kertoo tietyille tyypeille et mitä mä pelkäänki vaihtovuonna ja ku niistä asioista on nii helppo jutella niiden kanssa.

Ja sit mä oon aatellu täs et musta tuntuu et mä oon kyllä valinnu just oikeen järjestönki! <3 
Ja sit ku oon tällane pohdiskelija nii mä oon sunnitellu mun läksiäiset ja kaikki! :D
Ja mä oon miettiny sitäki et kui paljo mä tuun oikeesti tarvii rahaa siel, ku haluun nii paljo tehä kaikkee mitä en tee Suomessa. Tosin Suomessa mulla ei meekkää rahaa paljoo :)

Jajajaja sit tänää mä sain mun Saksan perheeltä taas sähköpostin saksaksi ihanaa <3
Tos sininen piste on se Tostedt, missä mä asun. :) punanen piste on jokuepämuodostuma vaan kartalla! ;)


Mut vähä jee! Ja kaikki te ihanat ihmiset ketkä luette tätä nii Hyvää kesää teille ja Nauttikaa! :)

-Marjo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti