sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Joulukuinen viikko

Viikko 9.-15. 12
Viikko taas silleen hurahti.. Viimeisset kokeet ennen joulua olivat tällä viikolla minun osaltani.. Eli biologian koe tiistaina ja englannin koe torstaina.. Ja no en mä mitään ihmeellistä tehny.. Perjantaina mulle saapui vieras, nimittäin Vertti! :D mä pääsin puhumaan suomee jälleen, mikä kuulosti tietty aluks tosi hassulta! Me ilta juteltii ja hengattii ja katottii voice of germany! Illalla koottiin sänkyä ja sit vertti oli et tääl on jonku eläimen pesä ja siin molemmat oltii sillee et yök... Vähä aikaa tutkailtii ja sit mä sanoin et täähän on vain sellainen hapsupompula! :DDD
Tollanen!!

Ja lauantaina matkattii sit Hampurii.. Ostin viimeisiä joululahjoja ja vähä pyörähettiin joulumarkkinoilla.. Siel on niitä niin ihania rasvassa oaistettuja palleroita, mitä mä rakastan! :DD

Ja no ostin sen kameran viimeinkin! Päädyin Nikon D5100!
Ja no sit joululahjojen lisäks mulla lähti mukaan yks villapaita ja mekko, johon ostin koruja.. Se odottaa Tammikuuta.. Tuutte varmaan tietämään mihin tarkotukseen! Mutta ette nyt! ;)
Ja no sit vierailtiin Suomikirkolla mikä olikaan.. Siellä kaikki puhu suomee, mikä oli niin hassua! :D
Piti ostaa sielt ihan Trip mehuuki ku se on niin hyvää ja glögi tiivistettä! :) JA siellä oli suomalainen vessanpytty! Sitä mä oon kaivannu!!!
Siinä mun vieras!! :D

Me Saksan YFUn toimiston edessä! :)


 Oli vähä sumuista! Mut ihanaa! :)

 TRIP
 SUOMI
 Mä rakastan näitä koristeluita täällä saksassa!! Nyt tuolla oli jo ihan väljää ku oli vähä myöhempi, muta aiemmin päivällä se oli siiis niin täynnä ihmisiä ku voi olla!!! Se oli niinkö muurahaispesä, niinkö Vertti sano!! :D

 ostoksia!

sama ostoskeskus, mut näkee, et siel oli vähä enemmän päitä edessä!!

 Käytii Vapianossa syömässä! Oli pikkusen paljo halvempaa ku suomessa..! Mä otin tonnikalapitsan, vaikken normisti tonnikala pitsaa syökkää!!

Uus kamera!! :) Viel ei yhtää kuvaa oo otettu sil, mut jospa sitä kohta! :)

Ja nyt Sunnuntaina ennoo kyl mitää mainittavaa tehny! :)
Ja mut löytää muuten instagramistä nykyään nimellä mmarj0... mä ennoo varma pitääkö ne nimet kirjottaa ain pienel, mut toi vika kuiteski on nolla!! :DD
Mut hyvää kolmatta adventtia!! :)
-Marjo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti