maanantai 9. joulukuuta 2013

Ensimmäinen adventtiviikonloppu

Heijsan pitkästä aikaa kuulumisten parissa! 

Eli mä kirjotan tän postauksen toissa viikonlopusta, eli kun oli ensimmäinen adventti! :)

Eli sen postauksen 30.11 lauantain tein aamulla, jonka jälkeen lähdimme perheeni kanssa luistelemaan!
Eli mentiin sellaiseen halliin, johon maksettin pääsymaksu ja lainattiin luistimia esimerkiksi minulle! Eli mukana olivat äiti, isä ja pikkusiskoni sekä hänen kaverinsa! Isosisko ei valitettavasti mukaan päässyt, vaikka mielellään olisi tullut, mutta menemme ehkäpä uudemman kerran!

Eli saksassa on esim tässä jäähallissa 3 tuntia aikaa tälle luistelulle, muuten se on jääkiekkoa arten yms.. Eli siellä oli hirveästi porukkaa ja kaikki kiersivät vain ympyrää samaan suuntaan! :DDD 
Ja puolen välin jälkeen kävi jäädyttäjä kone ja jossain vaiheessa vaihdettiin suuntaakin! :D 

Ja siellä ainakin yksi poika pelaa satavarmasti jääkiekkoa! Sen luistelu oli kyllä ihan sen näköistä! :)
Ja noh sit parikuvaa sieltä! :) Ilta vietettiin sitten vanhempien ja siskon kanssa "vähän paremman" ruuan merkeissä! siis oltiin katettu vähä parempi pöytä ja syötiin yhdessä! :)

Minä ja mun äiti! Tunnen pahasti olevani aika pitkä aina mun perheen seurassa! Nää kaikki on niin pieniä! :D
Minä ja iskä! SIllä on aina niin hauskat ilmeet kuvissa! :D Ja hokshoks mun käsineet! ;)
Ja sitte se paras kuva musta! :DD
Musta tää oli niin ihana et oli aivan pakko laittaa tännekki! :)

Sitten sunnuntaina me syötiin aamupalaa yhdessä 1.5 tuntia! JA oli siis ensmmäinen adventti ja ensimmäisen luukun kalenteristakin sai avata! :) 
Sitten loppu päivä jatkui mun tukihenkilönluona, missä leivoimme kolmenlaisia keksejä kahden muun vaihto-oppilaan kanssa! Toinen vaihto-oppilaista on turkista ja toinen Ecuadorista! Ja siis tämä tukihenkilö on meidän kolmen tukihenkilö! :)

JA meillä oli kyllä niin hauskaa! :) JA sit mun tukihenkilö sano et se oli lomalla kaks viikkoo joskus suomessa ja sen seurueelle oli opetettu sanomaan kippis mutta sanalla hölökynkölökyn! Oli mulla naurussa pidätteleminen! :DDD JA se sit sanoki et kaikki sano ton aina ja sitte naurut päälle! :DDD Jollaki vähä järki luistanu, oli nimittäin aika hauska! :DD

Suklaata syömässä! :D

Rakennettiin tollanen koree rakennus!
 Joka purettiin ja tehtiin pienemmät rakennukset! Siin on yhet meille vaihtareille ja tukihenkilölle ja takana oleva pieni on tukihenkilön miehelle! :D
Adventtikranssi, eli siis saksalaisilla on adventtikranssit ja ensimmäinen kynttilä sitten sytytettiin! :)
 Tää nyt ei kuulu tähän viikonloppuun mutta viime tiistai! Oli ihan hirveän sumuinen ilma! :)
 Sotkuista puuhaa kuten vaateista näkee! :D
 Sitten me! :D

Suklaata <3
 Internationale Weihnachtsbäckerei Herzlich Willkommen! Eli kansainvälinen joululeipomo, sydämmellisesti tervetuloa! Marjo, Paz(Ecuador) ja Ece (Turkki) 


Eli tässä oli mun viikonloppu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti