sunnuntai 29. joulukuuta 2013

JOULU!!

HEI!
Tässä on nyt menny jo kaks viikkoa kun en ole joutanut kirjoittamaan, mutta tässä tulee!
Elikkä tässä ehti olla jalkapallojoukkueen pikkujoulut, eli käytiin ravintolassa syömässä, ja keilaamassa. Sitten oli lauantai milloin olin Hampurissa, olin ensin kaverini kanssa ja käytiin markkinoilla ja sitten tapasin suomalaisia vaihtareita.
Sitten oli lauantaina yhdet partyt ja yhtenä päivänä kävin kaverini kanssa viereisessä kapungissa ostoksilla..

sitten tuli joulun aika, leivottiin maanantaina pipareita ja mä tein torttuja ja sit olin ostanu suomalaista glögiäki ja sit nautittii sellanen suomalais pöytä.. 
Ja sit jouluaattona oli ihana jouluateria! JA sai tietty avata lahjat! Mitkä oli aivan mahtavia ja kiitos kaikille, jotka on suomesta asti mua muistaneet!! :) oli aivan ihanaa! :)

Ja sit ensimmäisenä joulupäivänä kokoonnuttiin mummolaan kaikki jouluaterialle, siis molemmat mummot ja papat täällä ja meidän porukat( mukaan lukien siskon poikaystävä) :D

ja sit mä oon vaa viettäny päiviä lähinnä vaan että oon, eli ennoo saanu mitään aikaseks, muutaku syöny suklaata! :D

Täs ekat kuvat mitä kameral otettu! Ne on vaa otettu ikkunan läpi nii ne ei oo nii hyviä




Ravintolassa tyydyin pitsaan! Kasvispitsaan viel! Mut ihan äärettömän hyvää!
 oikeenpuoleinen otettu lähtiessä ravintolaa ja vasemman rravintolas... Aluks mulla oli kiharat, mut perillä ei... -_-

 Oli pakko ottaa kuva! Näi paljo tääl maksaa hiusvärit 2.89 tai jotai vastaavaa!
 Ja keilaamosta! Villasukkiaeijätetä!
Tuommonen oli viel lähtiessä! Pitää laittaa näit mun kuvii, ettette te unoha minkä näköne mä oon! ;)
Tommosen alkoholittoman drinksun join keilaradalla.. Oli kyl mun makuun ihan liian makee..
Tääki on yhestä ostoskeskuksesta, mut kuten huomaatte, valoja kaikkialla!!
 4. Adventti!
Hampurissa oli joulupuki tollasel hauskal vekottimel!! :D
 Sit käytii jätskillä, tyydyin lasten annoksee! :D

Ja sit rautatieasemalta hamburista! :)
 Sit mä näpersin ite tollaset lahjakassit, ku mulla oli kaupoista sellasia isompia paperipusseja, mut ei niille oo mitää käyttöö nii sit tein niille jotai käyttöö!! :)
Juhlapöytä! Eli kalkkunaa, punajuuritollastasosetta, ja sit tollasii palloja, eikä mitää hajua et mistä ne on valmistettu mut me tehää niit aika usein! Nyt mäki oon oppinu tykäämään niistä! :)
 Lahjapaperisotku! Ja itse tuhoaja aika väsynyt jo!
 Lovis <3
 Mä niin tykkään kaikist tällasist koristeista yms.. <3
 ICH!
 Kävin mä vähä ratsastaanki noil, mut siit ei ollu nii hyvää kuvaa! :D
 Tupakille, tumppaustuubi! :D
 Torttuja, pipareit ja glögiä! :)
 Ja herkut mummolas joulupäivänä
 
Kuin myös..
 Tää oli yhtenä päivänä kotoa!
 Ja vielä munmmolas juhlapöydästä! :)
kuin myös!

Eli siinäpä vähä teille taasen! Ehkäpä ensi sunnuntaina taas kuulumisia! :)

Tällanen runon pätkä oli yhdessä kortissa!

Rohkaisuja

Ole vilpitön, sillä on niitä, jotka luottavat sinuun;
Ole vahva, sillä on vielä paljon saavutettavaa;
Ole rohkea, sillä on paljon uskallettavaa;
Ole ystävä kaikille, sillä ystävyys tulee aina takaisin;
Ole antelias, ja unohda mitä olet antanut;
Ole nöyrä, sillä meillä kaikilla on heikkoutemme;
Katso eteenpäin ja uskalla nauraa, ja kannustaa!!

Nää meidän pitäis kaikkien muistaa aina!! :)

-Marjo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti