keskiviikko 21. elokuuta 2013

Kaverit

Hee! 
Mä olen ajatellut, että mä en ala postaamaan mitään mun kodista enkä huoneesta, koska se on mun perheen omaa aluetta! Mut mul on tääl tollanen ihana riippumatto jossa mä aina makoilen ja teen kaikkee kivaa! :D

Ja no sitten mä uskoisin, että teitä kiinnostaa, miten oon saanut kavereita!? :) Täällä mul on yllättävän paljon kavereita, että viimeviikolla jo olin yhden kaverin luona kokkailemassa ja laulettii singstaria.. Ja sit tääl mun kaupungis on torstaisin sellanen "Tapahtuma" (vähä niinkö nuoppari meillä) se on vaa schoco und tea. Ja sinne niinkö tulee mun ikäsii ihmisii ja me pidetään hauskaa.. Siel niinkö kaikki ihmiset oli hirmu kiinnostuneita musta ja halus jutella jne. 
JA no sitten koulussa mä oon aika monien kanssa jo, et mä koko ajan tutustun enemmän ja enemmän uusiin ihmisiin. :)
Ja sit on sellastakin, et jotkut kaverit sanoo et hei meil on maanantaisin ja keskiviikkosin tanssitunteja haluisitko säki tulla? 

Ja no niin on koulussa sellasiakin ihmisiä, jotka niinkö ei oo ystävällisiä.. ja ne saattaa olla tosi törkeitäki. Mut sellasia nyt löytyy kaikkialata! 

Ja koulussa mul on nyt tää ensimmäinen puoli vuotta joka perjantai kaksi tuntia jalkapalloa! Ja kyllä meidän ryhmässä on minä ja kaksi muuta tyttöä ja loput on poikia! Toinen tyttö pelaa joukkueessa ja toinen tyttö on pelannu pienempänä joukkueessa.. Niin siel mä kyl oon oikeesti aika huono niiden joukossa! Mut mä haluun silti oppia pelaamaan, ja pelata. Ja opettaja sano et se on täysin okei et mä ennoo nii hyvä. Ja se san ettei se edes tiennyt, että niin moni poikakaan pelaa joukkueessa siitä liikkaryhmästä. Eli melkein kaikki!
Siellä jalkapallo tunneilla on mukavia poikia jotka huomioi mutkin eikä pelaa silai vaa keskenään, mut on niitä jokta ei katokkaan muhun päin, ku oon niin huono! 

Hmmm, mut mä ennoo nyt kyllä oikeen tehny mitään erikoista ku oon ollu vaa kotona, mut sunnuntaina me käytiin perheen kanssa eläintarhassa missä ne eläimet oli niinkö vapaana et me käveltii niiden aitauksissa ja syötettii niitä! Se oli siistiä! :)

Nii ja tääl on muuten ihan okei, että pojat käyttää keltasia ja vihreitä housuja. Pulkkilassa mä en vois tyyliin kuvitella ketään joka käyttää sen värisiä housuja! Mut ne on siistejä ;)

Ja kuvia tulee ehkäpä seuraavassa postauksessa, ja sitten ainakin kun ostan uuden puhelimen... Koska sekin meni rikki! Siitä halkes näyttö moneen osaan ja se ei tunne enää kosketusta.. Se on tätä mun tuuria! :)

Mut ja niin ei tääl enää mikää kesä oo! Tääl on alkanu täysin syksy! Tääl sataa joka päivä vaa vettä! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti