lauantai 3. elokuuta 2013

äärghh!

Huhhuh!
Tää on jo ihan kreisii huomenissa lentokentälle jo!
Mä olin pakannu mun laukunki jo ku avasin ja siel oli yks purnukka viel avautunu, nii kiva pääs pesemään viel pyykkiiki! Noh omaa tyhmyyttä en ollu laittanu niit purkkei pusseihin mut nyt ne on ja asia on kunnossa!
No ja mul ei oo ees ku muutama vaate ja ei sillai laukku oo ees täys mut paino menee kyl vähä yli rajojen mut siihen on varauduttu :) 

Mut nii no täs mä eilen kävin tääl Neljänsuoran keikalla ku se oli tääl  pikkukylässä nii me saatiin yhden parhaimmista ystävistäni kanssa omistettu viimeinen biisi meille nimittäin, Siipirikko! se on ihana <3 Hyvin taas kirjotan mut noh vähä väsyny :D ja kohta tuun olee viel väsyneempi ku siel kentällä yrittää nukkuu tai junassa. Viime reissun jälkeenki oli nuppi ihan sekaste :DD

Must tuntuu ihan sekaselta fiilikset nyt jotenki tänää on ollu iha kauhee päivä ku huomenna ne siskon rippijuhlat. Kukaan ei oo ees muistanu mun lähtöö mut ei se tosin nii tärkee ookkaa mut nii :) enhän mä tässä kuolemassa oo. sit taas tuntuu et haluis päästä suoraan saksan perheen luo eikä mennä ollenkaa sinne saapumisvalmenuksee mut ehkä tää ajatus viel muuttuu :) ku haluis vaa jotenki olla lähellä jotain pysyvää. Mut voin mä jo nyt sanoo et kyl mä ainaki vähän kaipaan suomeeen saksassa ainaki kavereita jos ei muuta!

Love ya,
 Marjo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti