torstai 20. maaliskuuta 2014

Rakkaalla lapsella monta nimeä

Ajattelin purkaa tuntemuksia omasta nimestä!! 
Elikkäs nimeni Marjo Eveliina Myllykangas tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikea täällä saksassa. Tässä tulee pieni lista, millä nimellä minua on kutsuttu täällä!


-Marjo
-Mar-jo(oikee sillee tauko tavujen välissä)
Maajo (Normaalein)
Majo( tarkoittaa suomeksi vieläpä majoneesiä)
Marjon
Marijo
Maria
Mario
Maro
Marjos
Maryo ( on kirjotettu kerran)



Eli näillä nimillä minua kutsutaan täällä!! :D Alkuun oli hieman vaikea kyllä tottua tähän! !:D
No mutta Sukunimeäni on edes turha yrittää sanoa tai kertoa kirjaimia. Sitä ei kukaan osaa kirjoittaa oikein. Kirjoitan ihan vaaehtoisesti opettajien kirjoihinkin oman niemeni.. Koska nimeäni kysytään, mutta väärin sen aina kirjoitetaan! :D  JA uudessa perheessäkin lapset alkuun tappelivat useaan otteeseen keskenään, miten minun nimi tulee lausua, mutta silti ne lausu aina väärin, mutta kinastelivat aina silti, kuka sanoo oikein! :D Moneen kertaan jouduin sanomaan, että ymmärrän kyllä ketä ne tarkottaa, ei sitä niin hyvin tarvitse osata.! JA siis se pienin pikkuveljeni kutsuu minua Maroksi. :D Se on aina niin hauskan kuulonen, mutta kyllä mä itseni siitä aina tunnistan!! :D

eipä mulla muuta tällä kertaa!! :) 

-Marjo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti